Umowa zlecenie - Asystent/asystentka w dziale księgowości
ELECTREN S.A. Warszawa, Polska 8 grudnia 2017

ELECTREN S.A. – międzynarodowa firma należąca do Vias y Construcciones S.A., lidera w dziedzinie rozwoju infrastruktur inżynierii lądowej, wodnej i przemysłowej. Uczestniczymy w projektach dotyczących zasilania i montażu linii kolejowych i tramwajowych (sieć trakcyjna, energetyka) na terenie Polski, Hiszpanii, Maroko, i Francji.

Umowa zlecenie - Asystent/asystentka w dziale księgowości
  • Stanowisko administracyjne
  • Wprowadzanie i analiza danych w systemie księgowym
  • Rejestr i weryfikacja dokumentów używanych w operacjach handlowych i administracyjnych
  • Odbiór dowodów dostaw i kontrola zgodności z zamówieniami
  • Czuwanie nad prawidłowym obiegiem faktur od dostawców i procesem ich zatwierdzania
  • Wykonywanie zadań związanych z przechowywaniem i archiwizacją informacji oraz dokumentów w formie cyfrowej oraz papierowej zgodnie z procedurami firmy

Wymagania

  • Wykształcenie wyższe – licencjat lub w trakcie studiów (preferowane kierunki: rachunkowość, ekonomia, finanse)
  • Zdolności organizacyjne
  • Komunikatywność
  • Uczciwość, dbałość o szczegóły, odpowiedzialność, terminowość
  • Język angielski w stopniu komunikatywnym
  • Język hiszpański (niekonieczny -mile widziany)

Oferujemy

  • Interesującą pracę w międzynarodowym środowisku.
  • Możliwość rozwoju wewnątrz firmy – w przyszłości zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
  • Szkolenia na koszt firmy.

Wymagane dokumenty

CV