Inna forma zatrudnienia - Asystent Zarządu/Office Manager
Fundacja Komunalna Łucka, Warszawa, Polska 20 czerwca 2017

Fundacja Komunalna zajmuje się realizacją projektów inwestycyjnych o zasięgu lokalnym, narodowym i międzynarodowym w branżach takich, jak infrastruktura, energetyka i przemysł. Działalność Fundacji skupia się przede wszystkim na rynkach szybko wschodzących, takich jak Indonezja, Kazachstan, Wietnam, czy Nigeria.
Fundacja Komunalna zajmuje się również kompleksowym wspieraniem inicjatyw samorządowych związanych z realizacją inwestycji mających na celu poprawę jakości życia mieszkańców i zapewnienie warunków zrównoważonego rozwoju lokalnym społecznościom.

Inna forma zatrudnienia - Asystent Zarządu/Office Manager

Praca na zastępstwo w terminie 03.07.2017-14.07.2017
Do obowiązków będzie należeć

  • Organizacja pracy członków Zarządu
  • Organizacja pracy biura
  • Organizacja pracy bieżących projektów Fundacji

Wymagania

  • chęć pogłębienia praktycznej wiedzy w dziedzinie administracji i prowadzenia działalności gospodarczej
  • umiejętności analityczne
  • wysoka kultura osobista
  • dobra organizacja pracy
  • umiejętność pracy w grupie

Oferujemy

  • udział w praktycznej realizacji projektów gospodarczych między innymi na terenie Europy, Azji Centralnej i Azji Południowo Wschodniej
  • pracę przy realizacji projektów dotowanych z Funduszy Europejskich
  • możliwość stałego zatrudnienia po wskazanym okres

    Osoby zainteresowane ofertą prosimy o przesłanie CV na adres e-mail:
    biuro@fundacjakomunalna.org

    Prosimy o dołączenie klauzuli:
    „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawa z dnia 27.08.1997r. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 923 ze zm.”

    Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

    Oferowana praca jest pracą czasową na zastępstwo. Po tym okresie oferujemy możliwość zatrudnienia na stałe.


Wymagane dokumenty

CV