Umowa zlecenie - Asystent Zarządcy Nieruchomości/ Asystent Biura
Acresta Sp. z o.o. Ostrobramska 101, Warszawa, Polska 13 kwietnia 2018

O NAS

Jesteśmy grupą zarządców nieruchomości, którzy przez ponad 10 lat pracowali dla jednego z warszawskich liderów rynku zarządzania nieruchomościami mieszkalnymi. Uczyliśmy się tam zawodu, budowaliśmy skuteczne zespoły i usprawnialiśmy standardy, a z zamiłowania kształciliśmy i przygotowywaliśmy do pracy nowe pokolenia Zarządców.

W znacznym stopniu sukces tej firmy to nasz osobisty sukces. Teraz przyszedł czas na budowanie swojej własnej marki – Acresta. Właśnie pod tym szyldem chcemy uczestniczyć w dalszym rozwoju rynku zarządzania nieruchomościami na terenie Warszawy.

Nasz zespół to sprawdzeni specjaliści z zakresu zarządzania nieruchomościami z różnorodnym doświadczeniem i sukcesami na koncie. Mamy za sobą wiele lat cyklicznych szkoleń, które nie tylko dały nam wiedzę niezbędną do prawidłowego zarządzania nieruchomością, ale wraz ze zdobytym doświadczeniem spowodowały, że jesteśmy zdyscyplinowani i samodzielni, nie brakuje nam motywacji i kreatywności, a elastyczność to nasza metoda działania.

Jesteśmy gotowi stawić czoła każdej sytuacji na Twojej nieruchomości.

Umowa zlecenie - Asystent Zarządcy Nieruchomości/ Asystent Biura

Stanowisko Asystenta Zarządcy Nieruchomości daje możliwość poznania branży zarządzania nieruchomościami oraz zawodu Zarządcy od podstaw, zarówno w biurze, jak i na terenie nieruchomości.

Asystent zdobywa cenną wiedzę merytoryczną i praktyczną, by móc samodzielnie obsługiwać nieruchomości.

Jeśli jesteś osobą, która chciałaby rozwijać się w tym kierunku, skontaktuj się z nami!

Najważniejsze zadania:

  • uczestniczenie w spotkaniach z mieszkańcami, zarządami wspólnot mieszkaniowych, z firmami podwykonawczymi;
  • pomoc w przygotowywaniu dokumentacji: ogłoszeń, pism, uchwał, zawiadomień,
    korespondencji, umów z podwykonawcami, zleceń, itp.;
  • przygotowywanie zapytań i zestawień ofertowych;
  • archiwizowanie dokumentacji;
  • wizytacje nieruchomości;
  • pomoc w nadzorze nad firmami podwykonawczymi;
  • pomoc w przygotowywaniu remontów i nadzorze nad nimi;
  • zdobywanie wiedzy merytorycznej i doświadczenia.

Wymagania

Wymagania:

  • biegła znajomość obsługi komputera;
  • zdolność szybkiego uczenia się, umiejętność cierpliwego słuchania;
  • samodzielność, dokładność, samodyscyplina, odpowiedzialność, zaangażowanie.

Mile widziane:

  • studenci studiów zaocznych lub 5-go roku studiów dziennych oraz absolwenci specjalności związanej z gospodarowaniem nieruchomościami, budownictwem, ekonomią, itp.

Oferujemy

W zamian oferujemy:

  • możliwość szybkiego rozwoju zawodowego w dynamicznie rozwijającej się firmie;
  • pracę w profesjonalnym zespole gwarantującym pogłębianie wiedzy;
  • współpracę na podstawie umowy cywilnoprawnej lub w ramach prowadzonej działalności gospodarczej;
  • progresywne wynagrodzenie uzależnione od wyników w pracy i nauce.

Wymagane dokumenty

CV