Umowa zlecenie - Asystent w Departamencie Reklamacji
Idea Bank S.A. Domaniewska, Warszawa, Polska 1 czerwca 2017

Pracuj z ludźmi, którzy na co dzień przełamują stereotypy w myśleniu o bankowych rozwiązaniach.

Umowa zlecenie - Asystent w Departamencie Reklamacji

Pracując jako Asystent Twoimi zadaniami będą:

  • Przyjmowanie korespondencji przychodzącej do zespołu,
  • Rejestrowanie korespondencji wychodzącej z zespołu i przekazywanie do wysyłki,
  • Skanowanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej,
  • Archiwizowanie dokumentacji,
  • Rejestrowanie wpływających do banku reklamacji i innych pism w rejestrze reklamacji,
  • Obsługa zwrotów korespondencji wychodzącej i ich ponowna wysyłka w sposób uzgodniony z klientem.

 

Wymagania

Nasze wymagania:

  • Dobra organizacja pracy własnej,
  • Znajomość Excela na poziomie średnio-zaawansowanym,
  • Umiejętność pracy w zespole.

 


Oferujemy

Chcemy Ci zaoferować:

  • Elastyczne godziny pracy,
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie,
  • Możliwość pozyskania wiedzy z zakresu rozpatrywania reklamacji w instytucji finansowej,
  • Pracę w zgranym i młodym Zespole, dzięki któremu szybko przyswoisz nową wiedzę.

Wymagane dokumenty

CV