Umowa zlecenie - Asystent w Departamencie Administracji
Idea Bank S.A. Przyokopowa, Warszawa, Polska 22 czerwca 2017

Idea Bank S.A. pomaga osobom przedsiębiorczym realizować ich marzenia o własnym biznesie. Wspieramy mikro-, małe i średnie przedsiębiorstwa, oferując im szeroki wybór produktów i usług.

Umowa zlecenie - Asystent w Departamencie Administracji

Poszukujemy Kandydatów, którzy zechcieliby podjąć współpracę z naszym Bankiem na okres około 45 dni (z możliwością przedłużenia współpracy).

Praca przede wszystkim w charakterze wsparcia Departamentu Administracji.

Na w/w stanowisku będziesz odpowiedzialny za:

  • odszukiwanie i porządkowanie dokumentów/faktur dot. kosztów eksploatacyjnych najmowanych przez Bank nieruchomości,
  • analizę danych z faktur VAT i zestawień od dostawców w zakresie w/w kosztów i ich ewidencjonowanie we wskazanych zestawieniach,
  • inne prace biurowe o charakterze wsparcia zlecone przez Dyrektora Departamentu, np. konfekcjonowanie telefonów do wysyłki do oddziałów z dokumentacją dla pracownika.

Wymagania

  • dokładność i skrupulatność w działaniu,
  • odpowiedzialność,
  • otwartość na współpracę z Zespołem,
  • umiejętności analityczne.

Oferujemy

  • zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie na okres około 45 dni z możliwością przedłużenia współpracy,
  • pracę w Zespole otwartych i wspierających, młodych ludzi,
  • możliwość zdobycia doświadczenia w pracy w instytucji finansowej,
  • szansę na poznanie procesów związanych z obiegiem dokumentacji finansowej,
  •  dogodną lokalizację – Metro Rondo Daszyńskiego.

Wymagane dokumenty

CV