Umowa zlecenie - Asystent / ka działu księgowości
ELECTREN S.A. Cybernetyki 19A, Warszawa, Polska 21 stycznia 2021

ELECTREN S.A. – jest wiodącym wykonawcą sieci trakcyjnej i układów zasilania sieci trakcyjnej w wielu krajach na całym świecie. Działamy m.in. w Hiszpanii, Anglii, Francji, Maroko, Kanadzie a także w Polsce.

Umowa zlecenie - Asystent / ka działu księgowości
  • Wsparcie działu księgowości w bieżącej pracy
  • Wprowadzanie i analizowanie danych w systemie zarządzania
  • Rejestrowanie i weryfikacja dokumentów używanych w działalności handlowej i administracyjnej
  • Przyjmowanie dowodów dostawy i sprawdzanie ich z zamówieniami
  • Realizowanie podstawowych zadań związanych z magazynowaniem i archiwizowaniem informacji i dokumentacji, zarówno na nośnikach cyfrowych, jak i standardowych, zgodnie z ustalonymi protokołami

Wymagania

  • Student/ka na kierunków z zakresu finansów lub rachunkowości
  • Podstawowa wiedza księgowa
  • Dobra znajomość obsługi komputera, przede wszystkim MS Office
  • Zdolności analityczne
  • Uczciwość, staranność, odpowiedzialność, dokładność

Oferujemy

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenia w pełnym lub niepełnym wymiarze czasu pracy (w zależności od dostępności kandydata)
  • Interesującą pracę w międzynarodowym środowisku

Wymagane dokumenty

CV