Umowa zlecenie - Asystent/-ka ds. Obsługi Polis Korporacyjnych
Atradius Crédito y Caución S.A. de Seguros y Reaseguros Spółka Akcyjna Oddział w Polsce Prosta 70, Warszawa, Polska 21 września 2017

Grupa Atradius jest wiodącym ubezpieczycielem kredytu kupieckiego na świecie.  Atradius to  znana marka na świecie, która oferuje usługi związane z zarządzaniem ryzykiem finansowym  i windykacją należności.
Na całym świecie zatrudniamy 3300 pracowników, którzy pracują w naszych biurach znajdujących się w 60 krajach na całym świecie.

W Polsce zatrudniamy ponad  80 osób w 4 miastach. Pracujemy w firmie, która daje możliwość wykorzystania dobrodziejstw kojarzonych z korporacją, a jednocześnie nie tracimy swojego indywidualizmu, wszyscy się znamy i pięknie różnimy.

Umowa zlecenie - Asystent/-ka ds. Obsługi Polis Korporacyjnych

  • współpraca z Account Managerami w zakresie obsługi klientów korporacyjnych
  • realizacja bieżących zadań administracyjnych działań sprzedażowo-administracyjnych
  • kontakty z klientami i brokerami ubezpieczeniowymi
  • współpraca w ramach wewnętrznej sieci Grupy Atradius na całym świecie
  • realizacja zadań bieżących powierzonych przez Dyrektora Departamentu

 

Wymagania

  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego
  • umiejętność obsługi programów pakietu MS Office
  • podstawowa wiedza w zakresie analizy finansowej przedsiębiorstwa będzie atutem
  • komunikatywność, dokładność, umiejętność szybkiego uczenia się
  • dobra organizacja pracy

 


Oferujemy

  • płatny staż w oparciu o umowę zlecenie
  • pracę w określonych godzinach i bez nadgodzin
  • możliwość zdobycia doświadczenia w międzynarodowej firmie
  • pracę w młodym zespole, wśród interesujących ludzi
  • dodatkowe zajęcia z języka angielskiego i niemieckiego o różnym stopniu zaawansowania.
  • dobrą lokalizację biura
  • brak formalnego dress codu

Wymagane dokumenty

CV