Umowa zlecenie - Asystent/-ka ds. Administracji Danych
Atradius Crédito y Caución S.A. de Seguros y Reaseguros Spółka Akcyjna Oddział w Polsce Prosta 70, Warszawa, Polska 16 marca 2018

Grupa Atradius jest wiodącym ubezpieczycielem kredytu kupieckiego na świecie. Atradius to znana marka na świecie, która oferuje usługi związane z zarządzaniem ryzykiem finansowym i windykacją należności.

Na całym świecie zatrudniamy 3300 pracowników, którzy pracują w naszych biurach znajdujących się w 60 krajach na całym świecie.
W Polsce zatrudniamy ponad 80 osób w 4 miastach. Pracujemy w firmie, która daje możliwość wykorzystania dobrodziejstw kojarzonych z korporacją, a jednocześnie nie tracimy swojego indywidualizmu, wszyscy się znamy i pięknie różnimy.

 

Umowa zlecenie - Asystent/-ka ds. Administracji Danych

  • Codzienne aktualizowanie z ogólnodostępnych baz danych dłużnika o numery kontaktowe, adresy e-mail, osoby kontaktowe
  • Współpraca z działem IT w zakresie wprowadzania danych do systemu
  • Korzystanie z systemu LexisNexis i Bisnode – w celu aktualizacji
  • Raportowanie w excel

Wymagania

  • Systematyczność, punktualność, samodzielność oraz dobra organizacja pracy
  • Minimum dobra znajomość j. angielskiego (warunek konieczny)
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Poczucie humoru

Oferujemy

  • Pracę w określonych, elastycznych godzinach i bez nadgodzin (20 godzin tygodniowo)
  • Możliwość zdobycia doświadczenia  międzynarodowej instytucji finansowej
  • Możliwość rozwoju zawodowego w młodym zespole, wśród intersujących ludzi
  • Dobrą lokalizację biura
  • Dodatkowe zajęcia z języka angielskiego i niemieckiego o różnym stopniu zaawansowania.
  • W dłuższej perspektywie współpracy istnieje możliwość zatrudnienia na podstawie umowy o pracę.
  • Brak formalnego dress codu

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie życiorysu na adres: rekrutacja@atradius.com.

Prosimy o podanie nazwy stanowiska w tytule maila.

Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.


Wymagane dokumenty

CV