Umowa o pracę - Asystent działu logistyki i sprzedaży
Enco Sp. z o.o. Warszawa, Polska 1 marca 2021

ENCO Sp. z o.o., działa na rynku od ponad 30 lat.  Produkujemy i  dostarczamy nowoczesne urządzenia rozdzielcze,  takie jak:   wysokiej jakości kontenerowe  stacje transformatorowe, rozdzielnice SN/nN, osprzęt kablowy, systemy uszczelnień rur i kabli oraz  realizujemy szereg ciekawych projektów w zakresie elektroenergetyki.

Umowa o pracę - Asystent działu logistyki i sprzedaży

  • realizacja  zleceń na zakup  materiałów i usług: poszukiwanie dostawców, negocjacje warunków handlowych, przygotowywanie zamówień, monitorowanie realizacji
  • wystawianie dokumentów magazynowych (dokumentowanie zakupów, przesunięć międzymagazynowych, rozchodów wewnętrznych)
  • zbieranie ofert na materiały i usługi na potrzeby działu handlowego
  • wsparcie działu handlowego w przygotowywaniu i kompletowaniu dokumentacji ofertowej, powykonawczej, pism i dokumentów związanych z realizacją zamówień

Wymagania

  • wykształcenie wyższe w obszarze logistyki lub ekonomii/zarządzania lub pokrewne (minimum licencjat)
  • chęć rozwoju oraz nastawienie na realizację celów
  • łatwość w nawiązywaniu kontaktów i budowaniu dobrych relacji
  • bardzo dobra organizacja pracy własnej, zdolności analityczne
  • zdolności negocjacyjne
  • znajomość obsługi komputera (MS Office)

Oferujemy

Możliwość rozwoju   i realizacji różnorodnych zadań

  • szkolenia wewnętrzne w niezbędnym zakresie
  • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • możliwości awansu lub zmiany stanowiska

 


Wymagane dokumenty

cv