Umowa o pracę - Asystent ds. Obsługi Klienta/ Account Executive Assistant
Asystent ds. Obsługi Klienta/ Account Executive Assistant 8 lutego 2019

mKsięgowość, mBiuro i mKancelaria to firmy, które zapewniają kompleksową obsługę przedsiębiorcom polskim i zagranicznym od momentu rejestracji, poprzez stałą opiekę prawną, doradztwo podatkowe, obsługę księgową i outsorcing usług biurowych. Obecnie nasza sieć, to 13 biur w Polsce – w najbliższych miesiącach otwieramy kolejne. Wyjątkowy zespół, stały przyrost Klientów i liczba obsługiwanych firm są miarą naszego sukcesu.

Umowa o pracę - Asystent ds. Obsługi Klienta/ Account Executive Assistant
  •  opieka nad warszawskim oddziałem firmy
  •  kontakt i utrzymywanie relacji z klientami
  •  obsługa zapytań / sporządzanie i przesyłanie ofert
  •  nadzór nad procesem zawierania umów
  •  drobne prace księgowe
  •  poszukiwanie nowych możliwości rozwoju oddziału
  •  administracja oddziału
  •  inicjowanie i prowadzenie działań marketingowych
  •  dbanie o pozytywny wizerunek firmy

Wymagania

  •  statusu studenta ( warunek konieczny)
  •  biegłej znajomości obsługi komputera
  •  bardzo dobrej organizacji pracy oraz samodzielności
  •  komunikatywności
  •  systematyczności i solidności
  •  dużego zaangażowania
  •  lekkiego pióra
  •  znajomości języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację

Oferujemy

  • stałe godziny pracy (8-16)
  • pracę w nowoczesnym biurowcu w centrum Warszawy
  • praca od poniedziałku do piątku
  • możliwość rozwoju i nabycia doświadczenia w obszarze administracyjnym, prawnym, księgowym oraz marketingowym – w zależności od preferencji
  • uczciwy system motywacyjny, szkolenia
  • pracę w młodym i energicznym zespole

 

Jeśli jesteś osobą energiczną, nastawioną pozytywnie do pracy i ludzi i chętnie uczysz się nowych rzeczy – zapraszamy do naszej drużyny.