Umowa o pracę - Asystent ds. księgowych i administracji
Antareco Sp. z o.o. Bukowińska 22B, Warszawa, Polska 25 kwietnia 2017

Antareco Sp. z o.o. jest dynamicznie rozwijającą się spółką świadczącą usługi księgowe i doradcze, specjalizującą się w księgowości dla instytucji finansowych, spółek z branży nieruchomości oraz usług. Jesteśmy alternatywą dla firm doradczych z tzw. Wielkiej Czwórki.

Umowa o pracę - Asystent ds. księgowych i administracji

Zakres obowiązków obejmuje zadania administracyjne oraz związane z prowadzeniem pełnej księgowości spółek, w tym:

  • wykonywanie księgowań i zapisów w rejestrach
  • czynności związane z zamknięciem miesiąca i przygotowaniem sprawozdań finansowych oraz różnego typu raportów
  • zadania administracyjne

Wymagania

Jest pożądane, aby kandydaci:

  • byli absolwentami lub studentami studiów z zakresu finansów i rachunkowości
  • posiadali doświadczenie w obszarze księgowości
  • znali bardzo dobrze język angielski, tak aby możliwa była bezpośrednia komunikacja ustna oraz pisemna z przedstawicielami zagranicznych klientów
  • umieli posługiwać się programami pakietu MS Office: Word, Excel, PowerPoint
  • zamierzali poszerzać swoje umiejętności zawodowe i byli otwarci na nowe wyzwania
  • umieli zachować najwyższą jakość swojej pracy

Oferujemy

  • możliwość rozwoju zawodowego w trakcie pracy w międzynarodowym środowisku
  • pracę w dobrej atmosferze – w miejscu przyjaznym, będącym alternatywą dla dużych korporacji
  • wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i doświadczenia
  • współpracę długoterminową
  • szkolenia w zakresie wykonywanych obowiązków

Wymagane dokumenty

CV