Umowa o pracę - Asystent ds. księgowych i administracji
Antareco Sp. z o.o. Bukowińska, Warszawa, Polska 5 maja 2017

Antareco Sp. z o.o. jest dynamicznie rozwijającą się spółką świadczącą usługi księgowe i doradcze, specjalizującą się w księgowości dla instytucji finansowych, spółek z branży nieruchomości oraz usług. Jesteśmy alternatywą dla firm doradczych z tzw. Wielkiej Czwórki. Wyróżnia nas przyjazna atmosfera oraz możliwość realnego wpływu naszych Pracowników na rozwój i kształt naszej firmy.

Umowa o pracę - Asystent ds. księgowych i administracji

Zakres obowiązków obejmuje zadania administracyjne oraz związane z prowadzeniem pełnej księgowości spółek, w tym:

  • wykonywanie księgowań i zapisów w rejestrach;
  • czynności związane z zamknięciem miesiąca i przygotowaniem sprawozdań finansowych oraz różnego typu raportów;
  • zadania administracyjne.

Wymagania

Jest pożądane, aby kandydaci:

  • byli absolwentami lub studentami studiów z zakresu finansów i rachunkowości;
  • posiadali doświadczenie w obszarze księgowości;
  • znali bardzo dobrze język angielski, tak aby możliwa była bezpośrednia komunikacja ustna oraz pisemna z przedstawicielami zagranicznych klientów;
  • umieli posługiwać się programami pakietu MS Office: Word, Excel, PowerPoint;
  • zamierzali poszerzać swoje umiejętności zawodowe i byli otwarci na nowe wyzwania;
  • umieli zachować najwyższą jakość swojej pracy.

Oferujemy

  • możliwość rozwoju zawodowego w trakcie pracy w międzynarodowym środowisku;
  • pracę w dobrej atmosferze – w miejscu przyjaznym, będącym alternatywą dla dużych korporacji;
  • wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i doświadczenia;
  • współpracę długoterminową;
  • szkolenia w zakresie wykonywanych obowiązków.

Wymagane dokumenty

Prosimy o przesłanie CV na adres agata.grzybek@arenatax.pl.