Umowa o pracę - Asystent ds. księgowości
Process Solutions Grzybowska Park, Grzybowska 5A, Warszawa, Polska 14 stycznia 2020

Process Solutions Sp. z o.o.- jesteśmy międzynarodową firmą świadczącą usługi z zakresu księgowości oraz payrollu. Pracujemy dla najlepszych i rozpoznawalnych firm z całego świata. W chwili obecnej pracuje u nas blisko 70 specjalistów. W zeszłym roku poszerzyliśmy ilość etatów o prawie 30, a w tym roku nie zwalniamy tempa. Stawiamy na rozwój naszych pracowników i jesteśmy ogromnie dumni, że we wrześniu 2019 roku aż 17 osób otrzymało awans w ramach naszej struktury. Zachęcamy Ciebie do odwiedzenia naszej strony internetowej oraz profilu na Facebooku, gdzie co jakiś czas wrzucamy post na temat tego co się u nas dzieje 🙂

Umowa o pracę - Asystent ds. księgowości

W naszej firmie stawiamy na osoby ambitne, dlatego stanowisko asystenta w naszej firmie nie jest typowe. Chcemy, abyś w ramach doświadczenia nabywanego u nas stale poszerzał/a swoje kompetencje. Dlatego od samego początku każdego z naszych pracowników wprowadzamy w cały proces księgowości, gdzie będziesz miał/a szansę uczestniczyć w księgowaniach, zamknięciach miesiąca itp. Dzięki poszerzaniu Twojej świadomości biznesowej chcemy ułatwić Tobie możliwości rozwoju i awansów.

Każdy z naszych asystentów ma przypisane do siebie firmy, za które odpowiada (oczywiście w obszarze swoich kompetencji :-)). Ma to przełożenie na lepsze poznanie specyfiki danego klienta, a także na łatwiejsze planowane swojej pracy. 

Do typowych obowiązków asystenta należą:

  • wprowadzanie dokumentów do systemów księgowych (np. Navision), 
  • przygotowywanie płatności,
  • analiza stanu rozrachunków z kontrahentami, 
  • udział w okresowych zamknięciach ksiąg, 
  • pomoc w przygotowywaniu deklaracji podatkowych i sprawozdań finansowych,
  • kontakt z instytucjami państwowymi,
  • współpraca z działem payroll.

Wymagania

Istotna jest dla nas Twoja osobowość i chęć rozwoju w rachunkowości 🙂 bez tego ani rusz!

Ponad to zwróć uwagę, że:

  • pracujemy na pełen etat od poniedziałku do piątku 
  • mamy elastyczny czas pracy- zaczynamy między 7:30-9:30
  • aby móc u nas pracować musisz posiadać wiedzę rachunkową (min. teorię)
  • pracujemy z klientami międzynarodowymi, dlatego znajomość języka angielskiego ułatwi Tobie pracę

Jeśli ukończyłaś/eś technikum ekonomiczne lub kurs z zakresu rachunkowości to jest to Twój mega atut!

Dobrze jeśli ukończyłeś min. licencjat, natomiast jeśli nie ale miałaś/eś już zajęcia z rachunkowości to też fajnie! 🙂


Oferujemy

Największym atutem jaki wymieniają nasi pracownicy to fajna atmosfera pracy. 

U nas nie zaznasz korpo slangu i sztywnej atmosfery. Chcemy tworzyć miejsce, do którego przychodzi się z pozytywnym nastawieniem. 

Ponad to oferujemy Tobie:

  • umowę o pracę
  • elastyczne godziny pracy 
  • opłacony rozszerzony pakiet opieki medycznej
  • opłacone ubezpieczenie 
  • dofinansowanie do nielimitowanej karty sportowej
  • dodatkowy dzień urlopu wypoczynkowego
  • dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych
  • owocowe poniedziałki
  • wyjścia integracyjne
  • udział w akcjach charytatywnych
  • realną możliwość rozwoju (asystent, młodszy księgowy, księgowy, starszy księgowy,samodzielny księgowy… itd. :-))

Jeśli czujesz, że powyższa oferta odpowiada Twoim oczekiwaniom to serdecznie zapraszam Ciebie do przesłania swojej oferty. 


Wymagane dokumenty

CV + klauzula RODO