Umowa zlecenie - Asystent ds. Księgowości
Home Broker S.A. Przyokopowa, Warszawa, Polska 23 czerwca 2017

Jesteśmy największą w Polsce firmą doradczą zajmującą się sprzedażą i wynajmem nieruchomości mieszkaniowych oraz największym brokerem rynku pierwotnego.

Umowa zlecenie - Asystent ds. Księgowości

Zadania:

  • poprawne wprowadzanie danych do systemu księgowego (przyjmowanie, weryfikacja dokumentów)
  • wystawianie faktur sprzedaży i sprawdzanie ich poprawności
  • ścisła współpraca z innymi departamentami Centrali oraz Oddziałami Spółki
  • praca na arkuszach xls., systemach operacyjnych
  • archiwizacja dokumentów
  • inne prace zlecone przez pracodawcę

Wymagania

  • status studenta
  • możliwość podjęcia natychmiastowej pracy
  • znajomość obsługi pakietu MS Office
  • dobra organizacja pracy
  • skrupulatność i dokładność
  • kreatywność, inicjatywa i umiejętności analitycznego myślenia
  • umiejętności interpersonalne
  • odporność na stres
  • samodzielność w rozwiązywaniu problemów
  • mile widziane doświadczenie w programach finansowo-księgowych

Oferujemy

  • pełną wyzwań pracę wśród najbardziej doświadczonych pracowników branży nieruchomości w Polsce
  • możliwość zdobycia doświadczenia i rozwoju zawodowego
  • przyjazną, partnerską atmosferę pracy
  • wynagrodzenie z tytułu umowy zlecenie
  • możliwość nawiązania długofalowej współpracy i zmiany formy zatrudnienia
  • samodzielność w rozwiązywaniu problemów
  • niezbędne narzędzia pracy: laptop, telefon

Wymagane dokumenty

CV