Umowa o pracę - Asystent ds. Korespondencji Elektronicznej z Klientem
Bank Millennium Spółka Akcyjna Stanisława Żaryna, Warszawa, Polska 18 kwietnia 2017

W Banku Millennium cenimy różnorodność, bo każdy z nas jest inny i prezentuje swoje, oryginalne spojrzenie na świat. Dzięki temu tworzymy kompletny, zgrany zespół.
Dołącz do nas i rozwijaj się w jednej z największych i najbardziej innowacyjnych instytucji finansowych w Polsce, ceniącej najwyższe standardy i doskonałą jakość.

Umowa o pracę - Asystent ds. Korespondencji Elektronicznej z Klientem
  • obsługa Klienta poprzez zdalne kanały komunikacji, w szczególności e-mail i chat

  • wsparcie Klienta w ramach telefonicznej obsługi w zakresie ubezpieczeń oferowanych przez Bank Millennium
  • kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy zgodnego z wytyczonymi standardami

Wymagania

  • wykształcenie minimum średnie,

  • umiejętność jasnego i precyzyjnego formułowania myśli, przede wszystkim w formie pisemnej
  • nienaganna polszczyzna: gramatyka, ortografia oraz stylistyka
  • chęć pracy z Klientem poprzez wykorzystanie różnych form kontaktu, w tym również kontaktu telefonicznego
  • dyspozycyjność – gotowość pracy w systemie zmianowym (8-godzinnym)
  • mile widziane doświadczenie w obsłudze Klienta e-mail i chat
  • znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie (będzie dodatkowym atutem)

Oferujemy

  • umowę o pracę, opiekę medyczną, dofinansowanie do hobby, strefę zniżek i inne

  • pracę w młodym, energicznym i profesjonalnym zespole
  • dwuskładnikowe wynagrodzenie: wynagrodzenie zasadnicze plus premia uzależniona od wyników pracy
  • możliwość rozwoju i awansu w ramach struktur Grupy Kapitałowej Banku Millennium

Wymagane dokumenty

CV