Umowa zlecenie - Asystent ds. administracyjnych/recepcjonistka
Accace Sp. z o.o. Cybernetyki 9, Warszawa, Polska 23 listopada 2017

Accace jest jednym z leaderów firm outsourcingowo-doradczych obecnym w regionie Europy Środkowo-Wschodniej od roku 2006. Nasze biura zlokalizowane są w 13 państwach:

Polska I Czechy I Węgry I Rumunia I Słowacja I Ukraina I Niemcy | Chorwacja | Serbia | Czarnogóra | Macedonia | Bośnia i Hercegowina | Słowenia

Portfel usług

Świadczymy wysokiej jakości usługi księgowe i sprawozdawcze, kadrowo-płacowe, doradztwa podatkowego dla ponad 2 000 spółek krajowych i międzynarodowych. Doradzamy naszym Klientom w podejmowaniu strategicznych decyzji biznesowych i optymalizowaniu procesów księgowych i kadrowo-płacowych.

Społeczność Accace

Accace zatrudnia obecnie ponad 550 wykwalifikowanych profesjonalistów. Rozwijamy się i działamy zgodnie z naszymi strategicznymi celami:

People – dbamy o naszą powiększającą się społeczność, integrujemy się, rozwijamy;

Planet – angażujemy się w akcje CSR;

Profits – oferujemy naszym pracownikom benefity, mierzymy wyniki finansowe naszych działań.

Umowa zlecenie - Asystent ds. administracyjnych/recepcjonistka
  • Obsługa recepcji: koordynacja korespondencji oraz połączeń telefonicznych; zapewnienie prawidłowego i terminowego obiegu dokumentów;
  • obsługa wizyt gości oraz Klientów firmy;
  • obsługa systemu CRM (m.in. wprowadzanie faktur, danych Klienta do systemu);
  • organizacja podróży służbowych;
  • wsparcie działów wewnętrznych w zadaniach administracyjno-biurowych (m.in. skanowanie, kserowanie dokumentów, przygotowywanie i aktualizacja baz danych, rejestrowanie dokumentów);
  • organizacyjne wsparcie HR Managera przy procesach rekrutacyjnych;
  • udział w procesie onboardingu i przygotowywania miejsc pracy dla nowych pracowników;
  • dokonywanie zamówień biurowych oraz artykułów spożywczych i rozliczanie faktur w tym zakresie;
  • dbałość o tworzenie pozytywnego wizerunku firmy.

Wymagania

  • Wykształcenie średnie lub wyższe, a także osoby w trakcie studiów;
  • znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym;
  • dobra znajomość pakietu MS Office (Excel, Word, PowerPoint);
  • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku;
  • dobra organizacja pracy, dokładność i sumienność w wykonywaniu obowiązków;
  • umiejętność analitycznego myślenia oraz samodzielności w działaniu;
  • dyspozycyjność;
  • wysokie kompetencje w zakresie obsługi klienta.

Oferujemy

  • Możliwość zdobycia doświadczenia w dynamicznie rozwijającej się, międzynarodowej firmie konsultingowej i outsourcingowej;
  • pracę w przyjaznej atmosferze;
  • możliwości rozwoju zawodowego;
  • udział w kursach językowych na koszt pracodawcy;
  • karta multisport.

Wymagane dokumenty

CV (ze zdjęciem)