Umowa o pracę - Office Assistant z językiem angielskim
Accace Sp. z o.o. Cybernetyki 9, Warszawa, Polska 10 sierpnia 2018

Accace jest jednym z leaderów firm outsourcingowo-doradczych obecnym w regionie Europy Środkowo-Wschodniej od roku 2006. Nasze biura zlokalizowane są w 13 państwach:

Polska I Czechy I Węgry I Rumunia I Słowacja I Ukraina I Niemcy | Chorwacja | Serbia | Czarnogóra | Macedonia | Bośnia i Hercegowina | Słowenia

Portfel usług
Świadczymy wysokiej jakości usługi księgowe i sprawozdawcze, kadrowo-płacowe, doradztwa podatkowego dla ponad 2 000 spółek krajowych i międzynarodowych. Doradzamy naszym Klientom w podejmowaniu strategicznych decyzji biznesowych i optymalizowaniu procesów księgowych i kadrowo-płacowych.

Społeczność Accace
Accace zatrudnia obecnie ponad 550 wykwalifikowanych profesjonalistów. Rozwijamy się i działamy zgodnie z naszymi strategicznymi celami:

People – dbamy o naszą powiększającą się społeczność, integrujemy się, rozwijamy;
Planet – angażujemy się w akcje CSR;
Profits – oferujemy naszym pracownikom benefity, mierzymy wyniki finansowe naszych działań.

Umowa o pracę - Office Assistant z językiem angielskim
    • – dbałość o tworzenie pozytywnego wizerunku firmy w kontakcie z Klientami Firmy;

    • – koordynacja korespondencji oraz połączeń telefonicznych; zapewnienie prawidłowego i terminowego obiegu dokumentów;

    • – obsługa recepcji, obsługa wizyt gości oraz Klientów firmy;

    • – obsługa systemu CRM (m.in. wprowadzanie faktur, danych Klienta do systemu);

    • – organizacja podróży służbowych;

    • – dokonywanie zamówień biurowych oraz artykułów spożywczych i rozliczanie faktur w tym zakresie;

    • -wsparcie działów wewnętrznych w zadaniach administracyjno-biurowych (m.in. skanowanie, kserowanie dokumentów, przygotowywanie i aktualizacja baz danych, rejestrowanie dokumentów);

Wymagania

  • – wykształcenie średnie lub wyższe, mile widziane także osoby w trakcie studiów;
    • -język angielski na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację (kontakt z klientem anglojęzycznym);

    • – wysokie kompetencje w zakresie obsługi klienta;

    • – dobra znajomość pakietu MS Office (Excel, Word, PowerPoint);

    • – mile widziane: doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, dobra organizacja pracy, dokładność i sumienność w wykonywaniu obowiązków, dyspozycyjność, samodzielność.



Oferujemy

    • -zdobycie doświadczenia w dynamicznie rozwijającej się, międzynarodowej firmie konsultingowej i outsourcingowej;

    • -pracę w przyjaznym środowisku pracy opartym na wzajemnym wspólnych wartościach;

    • -wynagrodzenie adekwatne do stanowiska, zaangażowania w pracę i kompetencji;

    • -możliwość rozwoju kompetencji językowych, w godzinach pracy, na koszt pracodawcy;

    • -karta multisport finansowana przez pracodawcę;

    • -owocowe poniedziałki i czwartki;

    -elastyczne godziny pracy, w przypadku studentów dostosowanie do grafiku zajęć na uczelni.


Wymagane dokumenty

CV (ze zdjęciem)