Umowa o pracę - Asystent ds. Administracji Sprzedaży
Human Capital Consulting Centrum, Warszawa, Polska 14 marca 2018

Dla naszego klienta, firmy Storck Sp. z o.o., będącej dystrybutorem znanych marek cukierków i specjałów czekoladowych na rynek polski, poszukujemy osób, które swoją pasją, energią, zaangażowaniem i miłością do słodyczy chcą dzielić się z innymi.

Umowa o pracę - Asystent ds. Administracji Sprzedaży
  • Organizacja spotkań Zespołu Sprzedaży
  • Rejestracja faktur oraz żądań korekt
  • Kontrola i księgowanie faktur od klienta i aktualizowanie tabeli kosztowej
  • Wystawianie faktur korygujących oraz załączników do faktur za rabaty
  • Zamawianie i rozliczanie bonów towarowych na działania lokalne
  • Kontrola rozliczenia budżetów i zobowiązań
  • Administracja kosztami stałymi
  • Udział w przygotowywaniu procedur i regulaminów (np. akcje specjalne)

Wymagania

  • Wykształcenie min. średnie bądź w trakcie studiów wyższych
  • Mile widziane doświadczenie w dziale finansowo-księgowym lub wsparcia sprzedaży
  • Podstawowa znajomość MS Excel
  • Komunikatywność i umiejętność współpracy z różnymi działami w firmie
  • Dobra organizacja pracy własnej, dokładność i skrupulatność
  • Umiejętność szybkiego uczenia się oraz chęć poznawania nowych rzeczy

Oferujemy

  • Pracę ze znanymi i cenionymi markami
  • Stałe zatrudnienie w stabilnej firmie (umowa o pracę na czas określony do 31 grudnia 2019)
  • Ciekawą, samodzielną i pełną wyzwań pracę
  • Dodatki socjalne
  • Doskonałą lokalizację biura  – w centrum Warszawy przy linii metra

Wymagane dokumenty

CV