Umowa o pracę - Asystent / Asystentka Działu Księgowości
Vistra Corporate Services Sp. z o.o. al. Jerozolimskie 56C, Warszawa, Polska 25 marca 2019

Vistra oferuje szerokie spektrum usług od obsługi kadr i płac oraz księgowości, poprzez sprzedaż spółek typu shelf, po administrowanie funduszami, usługi powiernicze i fuzje. Obecnie w 46 krajach na całym świecie pracuje ponad 4000 osób, co sprawia, że firma plasuje się w światowej czołówce firm z branży. Firma intensywnie się rozwija, dlatego do biur w Warszawie, Krakowie, Lublinie, Poznaniu i Wrocławiu przez cały rok poszukujemy stażystów i specjalistów.

Umowa o pracę - Asystent / Asystentka Działu Księgowości
  • Dekretowanie i księgowanie dokumentów księgowych zgodnie z instrukcją przełożonego
  • Wystawianie faktur zgodnie z instrukcją przełożonego
  • Przygotowywanie przelewów bankowych
  • Pomoc w przygotowywaniu sprawozdań finansowych i raportów managerskich
  • Pomoc w przygotowywaniu miesięcznych deklaracji CIT i VAT
  • Przygotowywanie pism i korespondencji urzędowej
  • Prace administracyjne (np. skanowanie, kserowanie, itp.)

Wymagania

  • Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
  • Wykształcenie wyższe na kierunku Finanse i Rachunkowość
  • Mile widziane doświadczenie zawodowe na stanowisku asystenckim
  • Chęć rozwoju zawodowego oraz ciągłego podnoszenia swoich kwalifikacji zawodowych
  • Bardzo dobre zdolności organizacyjne i interpersonalne
  • Dokładność i staranność
  • Komunikatywność, umiejętność współpracy w zespole

Oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • Możliwość zdobycia szerokiego doświadczenia w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • Szkolenia
  • Możliwość udziału w bezpłatnych kursach językowych
  • Możliwość dofinansowania kursów podnoszących kwalifikacje
  • Przyjazną atmosferę pracy
  • Prywatną opiekę medyczną
  • Dofinansowanie karty Multisport
  • Elastyczne godziny pracy

Wymagane dokumenty

CV w języku polskim