Umowa o pracę - Asysten/ka biura z językiem angielskim
Labin Polska Sp. z o.o. Ursynów, Warszawa, Polska 18 września 2017

Labin Polska Sp. z o.o. jest filią argentyńskiej firmy Wiener-lab założonej  ponad 50 lat temu. Naszą misją jest uczestnictwo w rozwoju diagnostyki laboratoryjnej poprzez innowacyjne i godne zaufania produkty przeznaczone do laboratoriów i banków krwi. Firma jest  liderem w Ameryce Łacińskiej. Nasi dystrybutorzy są rozmieszczeni w całym regionie m.in. Brazylii, Chile, Kolumbii, Kostaryce, Meksyku, Peru, Urugwaju, Republice Dominikańskiej i Wenezueli.

 

 

 

 

 

 

 

Umowa o pracę - Asysten/ka biura z językiem angielskim

Aktualnie do naszego biura w Warszawie poszukujemy osoby na stanowisko:

Asystent/ka biura

Miejsce pracy: Warszawa

 

Do głównych obowiązków osoby na tym stanowisku należeć będzie:

  • opieka oraz nadzór nad sprawnym funkcjonowaniem  biura
  • kontrola nad dokumentacją przychodzącą
  • obsługa centrali telefonicznej, zamawianie materiałów biurowych
  • wsparcie działań windykacyjnych

Wymagania

 

  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego
  • doskonała organizacja pracy
  • wysoka kultura osobista i zdolności interpersonalne
  • komunikatywność i umiejętność pracy w zespole
  • wysoka motywacja do pracy
  • bardzo dobra obsługa pakietu MS Office

Oferujemy

Informacje dodatkowe:

  • umowa o pracę
  • karta medyczna
  • międzynarodowe środowisko
  • możliwość ubezpieczenia grupowego
  • praca od poniedziałku do piątku

Wymagane dokumenty

CV