Umowa zlecenie - Administrator ds. Logistyki
Scania Polska S.A. Aleja Katowicka 316, 05-830 Urzut, Polska 1 marca 2019

Scania Polska S.A. jest generalnym dystrybutorem i przedstawicielem Scania CV AB, światowego lidera w produkcji pojazdów ciężarowych przeznaczonych dla ciężkiego transportu, autobusów miejskich (również napędzanych etanolem) i turystycznych oraz silników przemysłowych i morskich. W Polsce sieć Scania tworzą: 11 dilerów i 39 autoryzowanych serwisów.

Umowa zlecenie - Administrator ds. Logistyki
  •        administracja i prowadzenie bazy danych pojazdów, a także obsługa systemów,
  •        wystawianie dokumentów,
  •        obsługa zamówień,
  •        wspieranie Działu Logistyki w bieżących zadaniach.

Wymagania

  •       wykształcenie minimum średnie,
  •        bardzo dobra organizacja pracy i samodzielność,
  •       wysoka kultura osobista i umiejętność współpracy z zespołem,
  •       sumienność i dokładność.

Oferujemy

  • zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie,
  • sprawne wdrożenie w obowiązki.

Wymagane dokumenty

CV