Umowa o pracę - Administrator CDE/Asystent Projektu
EGIS POLAND Domaniewska, Warszawa, Polska 4 marca 2021

Egis Poland (reprezentująca w Polsce Grupę Egis) – firma działająca na rynku polskim od 30 lat, współpracująca zarówno z klientami z sektora publicznego, jak i prywatnego, świadcząca profesjonalne usługi inżynierskie i konsultingowe w zakresie przygotowania i realizacji projektów w sektorze transportu publicznego, drogowego, kolejowego, lotniczego, gospodarki wodno-ściekowej i środowiska naturalnego

Umowa o pracę - Administrator CDE/Asystent Projektu
  • administrowanie danymi na platformie CDE,
  • prowadzenie korespondencji kontraktowej,
  • przygotowanie pism i zestawień, archiwizowanie dokumentacji,
  • przygotowanie informacji oraz zestawień (w formie opisowej lub tabelarycznej),
  • pomoc w realizacji Projektu,
  • sporządzanie notatek i sprawozdań ze spotkań i narad.

 

Wymagania

  • minimum roczne doświadczenie w administrowaniu danymi na platformie CDE  (repozytorium danych, zarządzanie danymi, elektroniczna ustrukturyzowana cyrkulacja dokumentów według ustalonych ścieżek),
  • wykształcenie, minimum średnie,
  • komunikatywność.

Oferujemy

  • ciekawą pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie,
  • umowę o pracę,
  • możliwość rozwoju zawodowego,
  • szkolenia z języków obcych,
  • pakiet opieki medycznej,
  • bardzo przyjazne środowisko pracy.

Wymagane dokumenty

CV na adres praca@egis-poland com, z dopiskiem ,,Praca-ACDE/AP”