Umowa zlecenie - Administration Assistant
Project Management Sp. z o. o. Złota 59, 00-120 Warszawa, Polska 5 lutego 2018

Spółką konsultingową działającą na polskim rynku budownictwa. Specjalizujemy się w zarządzaniu inwestycjami w formule Project Management oraz pełnieniu funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego we wszystkich branżach. Działamy w imieniu i na rzecz Inwestora. Jako niezależny konsultant dbamy o realizację projektu inwestycyjnego efektywnie, ekonomicznie i etycznie.

Więcej na www.projectmanagement.org.pl

Umowa zlecenie - Administration Assistant

Zadania:

  • koordynacja korespondencji przychodzącej i wychodzącej;
  • kontakty z dostawcami urządzeń biurowych i materiałów piśmienniczych, obsługą IT;
  • odpowiedzialność za prawidłowy przepływ informacji;
  • dystrybucja poczty wśród pracowników;
  • tworzenie zestawień wydatków dla księgowości, fakturowanie opieka nad rozliczeniami;
  • planowanie i kontrolowanie kosztów funkcjonowania biura;
  • organizowanie i nadzorowanie prac administracyjno-biurowych;

Wymagania

  • Praca dla studentki ostatnich lat studiów.
  • Preferowane kierunki to: Budownictwo, Architektura, Inżynieria Środowiska.
  • Dyspozycyjność kilka razy w tygodniu.
  • Praca dostosowana do planu zajęć.

Oferujemy

  • Możliwość rozwoju zawodowego;
  • Atrakcyjne warunki zatrudnienia;
  • Pracę w młodym, dynamicznym zespole;
  •  Dostęp do zasobów wspomagających pracę;

Wymagane dokumenty

CV