Umowa o pracę - Programmatic Specialist
Programmatic Specialist Warszawa, Polska 11 maja 2017

Telewizja Polska S.A. poszukuje kandydatów i kandydatek zainteresowanych pracą w Zespole ds. Internetu Biura Reklamy TVP S.A.

Umowa o pracę - Programmatic Specialist
Główne zadania:
  • bieżąca współpraca z klientami TVP w obszarze reklamy emitowanej w modelu Programmatic,
  • zarządzania kampaniami programatycznymi wideo oraz display,
  • monitorowanie kampanii realizowanych w modelu Programmatic, analiza efektywności kampanii reklamowych i ich optymalizacja,
  • bliska współpraca z Zespołem Sprzedaży ds. Internetu,
  • odpowiedzialność za maksymalizację przychodów z powierzonego obszaru,
  • współpraca z platformami reklamy programatycznej (Adserwer, AdExchange, ADT, DMP, DSP, SSP) oraz programistami wydawcy.

Wymagania

  • minimum roczne doświadczenie w zakresie prowadzenia kampanii reklamowych on-line (preferowane: RTB, SEM, Performance Marketing, Programmatic),
  • terminowość,
  • znajomość rynku internetowego w Polsce,
  • zainteresowanie analityką digitalową i nowymi technologiami,
  • znajomość angielskiego – na poziomie komunikatywnym,
  • znajomość obsługi pakietu Office (Excel, PowerPoint),
  • doświadczenie w bezpośredniej pracy z Klientem.
 
Mile widziane będą:
  • doświadczenie w pracy z technologiami programmatic (platformy DSP i/lub SSP, po stronie domu mediowego / agencji specjalizującej się w performance marketingu lub u wydawcy,
  • doświadczenie w pracy z klientami sieciowymi (agencyjnymi),
  • wyższe wykształcenie, bądź ostatnie lata studiów (preferowane przygotowanie matematyczne/statystyczne/programistyczne).

Oferujemy

  • pracę w zespole Biura Reklamy Telewizji Polskiej,
  • poszerzenie zakresu wiedzy z rynku mediów interaktywnych i telewizyjnych,
  • uczestniczenie w rozwoju nowego produktu oraz Zespołu,
  • wpływ na rozwój oferty programatycznej z naciskiem na Wideo,
  • możliwość poszerzenia kompetencji w zakresie nowych technologii i analityki digitalowej,
  • bliską współpracę z domami mediowymi i klientami przy powstających kampaniach, szkolenia mediowe, bardzo dobrą atmosferę pracy.
CV oraz list motywacyjny prosimy przesłać w terminie do 15 maja 2017 r na adres: rekrutacja@tvp.pl.W tytule e-maila prosimy podać kod referencyjny „PROGRAMMATIC/A” oraz imię i nazwisko.
W dokumentach aplikacyjnych prosimy zamieścić oświadczenie o następującej treści: „Niniejszym wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, zawartych w przekazanych przeze mnie dokumentach dla potrzeb procesu rekrutacji prowadzonego przez Telewizję Polską S.A. z siedzibą w Warszawie, przy ul. Woronicza 17, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 922, z późn. zm.). Jednocześnie oświadczam, iż mam świadomość przysługującego mi prawa do wglądu do treści moich danych, możliwości ich poprawiania oraz, że dane osobowe przekazuję dobrowolnie”.