Umowa o pracę - Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta
Idea Bank S.A. Przyokopowa, Warszawa, Polska 16 kwietnia 2018

Idea Bank S.A. pomaga osobom przedsiębiorczym realizować ich marzenia o własnym biznesie. Wspieramy mikro-, małe i średnie przedsiębiorstwa, oferując im szeroki wybór produktów i usług.

Umowa o pracę - Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta

Będziesz odpowiedzialny za:

  • Obsługę telefonicznych połączeń przychodzących od Klientów naszego Banku oraz dbanie o wysoką jakość ich obsługi,
  • Realizację zleconych dyspozycji i zmian w systemach bankowych,
  • Budowanie pozytywnych relacji z naszymi Klientami.

Wymagania

Od Ciebie oczekujemy:

  • Uśmiechu w głosie oraz dobrej dykcji, którą można usłyszeć przez telefon,
  • Ciekawości, która będzie Cię motywować do realizacji nowych zadań,
  • Swobodnego poruszania się w środowisku bankowości elektronicznej,
  • Samodzielności w rozwiązywaniu pojawiających się problemów.

Oferujemy

  • Umowę o pracę na pełen etat,
  • Szkolenie wdrożeniowe, które przygotuje Cię do pracy na tym stanowisku,
  • Możliwość doskonalenia umiejętności związanych z obsługą Klienta,
  • Jasną ścieżkę rozwoju Twojej kariery – możliwość awansu już po 3 miesiącach!,
  • Dogodną lokalizację biura – Centrala Banku tuż przy Metrze Rondo Daszyńskiego,
  • Pakiet benefitów: karta sportowa, opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe oraz codzienną dawkę kawy i herbaty – by miło zacząć dzień 🙂

Wymagane dokumenty

CV