Umowa o pracę - Młodszy Specjalista ds. Wsparcia Klienta
Language Solutions for Business Sp. z o.o. Aleje Jerozolimskie 123A, Warszawa, Polska 13 lutego 2018

International Language Institute to największa firma obsługująca sektor biznesowy w zakresie nauczania języków obcych. W siedzibach firm oraz przez internet rocznie obsługujemy ponad 500 firm.

W ILI wierzymy, że znajomość języków obcych jest konieczna do rozwoju osobistego, zawodowego, a w konsekwencji rozwoju całych organizacji – to ludzie tworzą firmę.

Umowa o pracę - Młodszy Specjalista ds. Wsparcia Klienta
  • praca z wewnętrzną i zewnętrzną bazą lektorską – wsparcie Metodyków w zakresie przypisywania lektorów do zaplanowanych zajęć,
  • bieżący kontakt z naszymi lektorami i klientami w zakresie organizacji zajęć,
  • tworzenie zamówień na podręczniki,
  • zarządzanie biblioteką materiałów szkoleniowych dla lektorów,
  • przygotowywanie zestawień, raportów i rozliczeń

Wymagania

  • posiadasz doświadczenie w administracji biurowej,
  • odznaczasz się doskonałą organizacją pracy i jesteś wielozadaniowy/a,
  • swobodnie posługujesz się językiem angielskim,
  • radzisz sobie z Excelem w zakresie filtrowania, sortowania danych, prostych formuł, itp.

Oferujemy

  • stabilne warunki zatrudnienia na podstawie umowy o pracę już od pierwszego dnia okresu próbnego,
  • odpowiedzialne stanowisko w dynamicznie rozwijającej się firmie,
  • pracę w międzynarodowym środowisku,
  • możliwość rozwijania swoich umiejętności językowych – atrakcyjne zniżki na kursy językowe,
  • dofinansowanie do karty MultiSport oraz pakiet medyczny LuxMed.

Wymagane dokumenty

CV